sobota, 10 listopada 2012

Nominowana x2

Hej!
Wczoraj zostałam nominowana dwa razy, przez Martę  i Ewelinę. Pomyślałam sobie, że zamiast pisać dwa posty, zrobię jeden i złączę w nim pytania. Zapraszam do lekturki ; )

 
1. Słyszysz: "Gratulujemy! wygrałeś/aś wycieczkę marzeń, masz 10 sekund na podanie miejsca które chcesz zwiedzić" co byś wybrał/wybrała  ?
 -Wybrałabym Paryż.
 
2. Gdybyś był/była zwierzęciem, to jakim ? 
-Pieskiem, przyjacielem człowieka.

3. Jaką super moc chciałbyś/chciałabyś mieć ?  
-Czytania w myślach.
 
4. Ulubiony smak czekolady?
-Biała.
 
5. Twoje Hobby/zainteresowania ? 
-Rysowanie i blogowanie.
 
6. Ulubiona pora dnia?
-Wieczór. Gdy jest jasno w pokoju jakoś trudno skupić mi się na jakiejkolwiek czynności. Wolę gdy jest ciemno na dworze, a w pokoju pali się mała lampka, świetny nastrój <3
 
7. Kto jest twoim autorytetem ? Wzorem do naśladowania? Kto cię inspiruje?
-Na pewno Ankyls i Maks Rutkowski.
 
8. Ulubiony cytat z książki? 
,,Gdzie jesteś? Tutaj. W jakim czasie?Teraz. Kim jesteś? Tym momentem.", ,,Żadna chwila nie jest zwykła."
 
9. Trzy cechy idealnego partnera/parterki. 
-Miły, zabawny i ładny : )
 
10.Książka której chciałbyś/chciałabyś zobaczyć ekranizacje?
 ,,Jeszcze mnie polubicie"
 
11.Co najbardziej lubisz i co cię najbardziej denerwuje w ludziach ? 
 -Lubię gdy ktoś jest dla mnie miły, dużo ze mną rozmawia.. ;) Denerwuje mnie obgadywanie i fałszywość.
 
1. Ulubione serial/ film
- ,,Siła spokoju"
 
2. Jaki masz telefon ? 
-S7220
 
3. Gazeta którą czytasz ?
 -Nie czytam żadnej ;)
 
4. Wymarzony zawód ? 
-Nie mam pojęcia..
 
5. Ulubiona pora roku ? 
-Nie mam ulubionej, w każdej jest coś wyjątkowego.
 
6. Twoje hobby / zainteresowanie 
 -Rysunek i blogowanie.
 
7.  Jaki gatunek muzyki słuchasz ? 
-Różnie.
 
8.  Baleriny czy trampki ? -Zdecydowanie trampki.

9.  Wolisz rozpuszczone czy spięte włosy ? 
-Gdy rozpuszczone włosy jest ich strasznie dużo, są bardzo gęste, więc dlatego je spinam ;)
 
10. Czy grasz w jakieś gry komputerowy / online ? 
-Nie, ostatnią grą w jaką grałam było shmooze.pl


Ps. Nie chciałam nikogo nowinować ; )

5 komentarzy:

  1. Trampki.<3<3<3
    Zapraszam do mnie:
    www.modamuzyka-officalisabella.blogspot.com/
    www.glamour-fashion-newyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tez jestem fanką trampek ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wybrałabym Paryż :D
    I trampki wiadomka ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też uwielbiam, gdy jest ciemno. ja nigdy nie mogę się skupić na lekcjach, gdy świeci słoneczko. aż się chce wychodzić na dwór, zamiast marnować dzień w domu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)