wtorek, 12 czerwca 2012

Koń rafał!

Siema!
Już coraz bliżej wakacje. Został nam tylko tydzień do wystawienia ocen, a to znaczy, że to ostatni tydzień nauki!

Właśnie przyszłam do domu. Usiadłam przed komputerem i zaczęłam się zastanawiać w co wejść. Nagle wpadłam na pomysł aby obejrzeć konia Rafała. Kocham go, po prostu kocham! Jest taki śmieszny hahah^^ o mało co z krzesła nie spadłam. Jeśli jeszcze go nie widzieliście to koniecznie zobaczcie. Mimo że jeden odcinek Rafała trawa 30 sekund, to mimo tego rewelacyjnie się go ogląda! Specjalnie dla was znalazłam wszystkie odcinki konia Rafała: (zobaczcie )


Podoba wam się?

3 komentarze:

  1. uwielbiam takie głupkowate "bajeczki" :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, ja mam o rok młodszego kolegę, na którego mówią "koń Rafał", bo on się nazywa Rafał i "bryka". xdd ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. bo chcę aby mój blog się 'rozwinął' ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)