poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Spacer

Siema!
Właśnie wróciłam ze spacerku. Bardzo fajnie było , byłam z Julką. Ale zrobiło nam się strasznie zimno, to chyba przez te lody, za dużo ich zjadłyśmy^^. Zobaczyłam, że zaczynają kwitnąć roślinki i postanowiłam zrobić im trochę zdjęć, nie mam lustrzanki, ale mój aparat nie jest zły i robi dobre zdjęcia, sami się przekonajcie;
Takie beznadziejne zdjęcie, ale musiałam coś wstawić abyście zobaczyli jak wyglądam^^
Koło lasu rósł jakiś krzak, podeszłam do niego i zobaczyłam, że pięknie kwitnie. Szybko sięgnęłam po aparat i porobiłam mu zdjęcia.


To taki piękny widok...^^
...

Błagam powiedźcie mi o czym mam napisać kolejny post?
_____________________________________
Ps: 4 lody to za dużo !!!!!!

4 komentarze:

  1. zdjęcia robisz amatorskie ale liczą się dobre chęci napisz o swoich ulubionych kosmetykach . !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia :) Haha oj tak 4 lody to za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz...mi się nie podoba, ale dziękuję. No dla mnie tak, a zwłaszcza jak jest 12 stopni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)