poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Kosmetyki

Siema!
Pewna osoba poprosiła mnie abym napisała o kosmetykach których używam. Mam dopiero 13 ( w grudniu ) lat, ale jednak na mojej cerze musi się znaleźć oczywiście fluid bez którego nie ruszam się z domu. Znalazłam w necie kosmetyki których używam.Cieni, kredek, tuszów do rzęs itp nie używam, po prostu nie lubię nosić tego do szkoły bo boję się że się rozmarzę i w tedy będzie.
Fluid od Lirene. Nie jestem nim zachwycona, słabo kryję itp, ale nie jest najgorszy. 
Drugi fluid od under 20. Jest bardzo dobry, ale trzyma się tylko 1h, jednak w połączeniu z lirene wytrzymuję cały dzień.
Tonik clean clear. Nawet dobry, tylko troszkę szczypię, ale da się wytrzymać :)   



5 komentarzy:

  1. Hmm...Masz fajnego bloga ;)
    Z chęcią go czytam :)
    Powodzenia w dalczym pisaniu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu dziękuję:)
      Bardzo miło mi to słyszeć. Niestety mało osób o nim wie, i mam mało komentarzy

      Usuń
  2. Fajny blog,oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ;)
    Bardzo ciekawy ;*
    powodzenia w dalszym pisaniu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)