poniedziałek, 3 czerwca 2013

Coraz mniej nauki..

Cześć!
Zajrzałabym tu wcześniej, ale niezwykle wciągnęłam się w te całe ćwiczenia. Jakoś szkoda mi tracić czasu w internecie. Wolę zamiast tego pobiegać lub pograć w piłkę. Niestety jednak bloga mi trochę szkoda, coraz rzadziej tu bywam. Mam nadzieję, że teraz już posty będą pojawiać się troszkę częściej, bo nauczyciele powoli kończą z robieniem kartkówek. Już nie mogę doczekać się wakacji..(chyba jak każdy, haha^^).
Wygrzebane zdjęcie
Wrr... przypomniałam sobie o jutrzejszym sprawdzianie z biologii._.

2 komentarze:

  1. ja też chcę już wakacje :)
    mnie jeszcze czeka kilka popraw ocen :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację, szkoda życia na internet. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)