wtorek, 14 maja 2013

Shopping

Hej!
Dziś wstałam o 5 (aż sama jestem z siebie dumna, haha). Trochę poćwiczyłam i wykułam regułki na fizykę. Powoli zbliża się koniec roku szkolnego, trzeba się wziąć do roboty i poprawić oceny póki jeszcze można. Na szczęście w tym tygodniu czeka mnie tylko jeden sprawdzian (nie licząc kartkówek), ale w następnym będzie niezła harówka^^.

W sobotę wybieram się na komunię kuzyna do Węgorzewa. Udało mi się nawet wczoraj kupić bluzkę z tej okazji. Gdy zobaczyłam ją na wieszaku nie byłam do niej do końca przekonana. Jednak, gdy już założyłam, wprost się w niej zakochałam. Najbardziej urzekła mnie ta koronkowa wstawka na plecach
Dałam za nią 25 zł. ;)
Nowa siła we mnie wstąpiła, jeśli chodzi o bloga i możecie spodziewać się, że teraz będzie tylko lepiej!

7 komentarzy:

  1. wstac o 5 to dla mnie jak wejsc do basenu pelnego rekinow :o takze podziwiam
    piekna bluzka *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Good article. I'm experiencing a few of these issues as well..

    Here is my web blog - http://www.barknetwork.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. This is a good tip particularly to those new to the blogosphere.

    Simple but very precise information… Appreciate your sharing this one.
    A must read article!

    Here is my page :: Foto

    OdpowiedzUsuń
  4. Greate pieces. Keep writing such kind of information on
    your blog. Im really impressed by your blog.
    Hi there, You've done an incredible job. I'll certainly digg it
    and personally recommend to my friends. I'm confident they will be benefited from this web site.

    Here is my web blog fotografia

    OdpowiedzUsuń
  5. It's hard to find educated people about this topic, but you seem like you know what you're talking about!
    Thanks

    Take a look at my site - wedding photography quad cities

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)