niedziela, 31 marca 2013

Mazurek

Siema!
Niestety wczoraj nie udało mi się tu zajrzeć. Miałam na prawdę masę rzeczy do zrobienia. Ale dziś, przychodzę do was z obiecanym zdjęciem mazurka. Moim zdaniem nie wyszedł tak źle, jak się obawiałam. Ślinka mi cieknie na sam jego widok, haha^^
Chciałam wam wszystkim złożyć najlepsze życzenia z okazji Wielkiejnocy!
Niech wam jajeczko dobrze smakuje, a zajączek uśmiechem czaruję. Uśmiechów bliskich i nieznajomych, które pozwalają lżej oddychać i szczęścia, które niejednokrotnie ocala nam życie.

11 komentarzy:

  1. Mniam*_*
    Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepysznie !;D
    Wesołych !;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm! Pychota! Ślicznie wyszedł! ♥
    Wzajemnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mm, pysznie wygląda!
    Wesołych świąt! ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż ślinka do ust cieknie ;D
    Zapraszam do mnie: stylebyrapunzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No i zgłodniałam!:)i jak się tu odchudzać?!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)