czwartek, 31 stycznia 2013

Szybko mijają

Cześć!
Na wstępie chciałam przeprosić za moją nieobecność..:) Postaram się to nadrobić, zatęskniłam za blogiem i nabrałam siły i chęci na częstsze posty.

Nie mogę uwierzyć, że ferie tak szybko mijają. Cały tydzień przeleżałam chora w łóżku, a w tym jakoś staram się wszystko nadrobić. Zazdroszczę tym, którzy dopiero na nie czekają, ja nie chce wracać znów do szkoły, w cale nie tęsknie za porannym wstawianiem brr.. ale fajnie było by spotkać znajome twarze.
Dziś mojej Hani wybija kolejny rok. Najlepszego!

9 komentarzy:

  1. U mnie tak samo - ferie strasznie szybko mijają! ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na moje muszę poczekać jeszcze tydzień;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog! Będę wpadać częściej! :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ferie coraz bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę uwierzyć, że już ferie mi się kończą. Tak długo na nie czekałam, a tu już koniec.:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że znowu piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie oczekuję ferii ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. brzydkie usta !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)