czwartek, 27 grudnia 2012

Urodzil sie

Wczoraj o po 18.45 urodził się mój braciszek Szczepan! Nie moge sie doczekac, az go zobacze. Prawdopodobnie bedzie w domu juz w ta sobote, wiii..;) Nie mam jeszcze jego zdjecia na dysku, ale postaram sie o nie ;)

Pogoda się kompletnie popsuła! Jeszcze kilka dni temu można było lepić bałwany, a teraz?! Cały śnieg stopniał, na dworze jest strasznie mokro :( Dobrze, ze na święta trochę go było.
Będę teraz dłuższa chwile na komputerze, wiec zapraszam na mojego aska, gdzie możecie zadawać mi pytania <click>


Milego dnia! ;)

11 komentarzy:

  1. Ale fajnie :) Gratuluję braciszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;)
    U mnie taka sama pogoda ;-/

    OdpowiedzUsuń
  3. no to gratuluje nowego członka rodziny :*
    bardzo ciekawy blog z chęcią go obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie nie czuć magii świąt, bo nie było śniegu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, Szczepanek;) oryginalnie^^

    OdpowiedzUsuń
  6. brzydkie imię. szczepan. fuuj.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)