środa, 28 listopada 2012

śmiechowo

Hej!
Zostałam godzinę dłużej w szkolę by napisać pracę klasową, potem biegiem na zajęcia. Dopiero teraz mam chwilę do siebie, tylko chwilę, bo zaraz muszę się uczyć. W cale nie mam na to chęci, najchętniej padłabym na łóżko i zasnęła..

Co do zajęć to to chyba najlepsze jakie dotąd były. Praktycznie ciągle się śmiałam z ,,żartów" mojego kolegi ;) O masakra, mówi że jestem nieogarem, w sumie ma trochę racji, ale żeby wysyłać to do wszystkich znajomych w telefonie? Nawet do babci : D

Tumblr_mdq4oosncw1reuuj7o1_500_large 

Ale mnie brzuch boli ; D

9 komentarzy:

  1. hej Olsztyn co tam ? :)
    Ja się uczę w olsztynie :)
    www.paintless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa okej :)
      O to fajnie, odwiedź mnie kiedyś ;D

      Usuń
  2. Chłopaki to umieją poprawić nastrój :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam w piątek ustną poprawę ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha, no to pozytywnie ;)
    Ja mam tak ale częściej prze koleżanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy zaszczyt przedstawić Ci nową ocenialnię, której zadanie będzie polegało na promowaniu blogów niezwykłych. Blogów, które zasługują na uwagę bardziej, niż te kiczowate, głupie rozkminy nastolatek, które podniecają się każdą pierdołą. Chcemy, aby wartościowe blogi wypłynęły na niezmierzone wody czytelniczego zachwytu i chwili refleksji.

    Jeśli byłabyś chętna poddać swój blog ocenie, zapraszamy na: Szczyptę Krytyki.

    PS Przepraszamy za spam, ale trzeba się jakoś „wylansować” i mamy nadzieję, że zrozumiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah dobrze że cię brzuch boli od śmiania ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)