czwartek, 22 listopada 2012

Po szkole

Hej!
Właśnie wróciłam ze szkoły. Dzisiejszy dzień był mega pozytywny, ale jakże wyczerpujący. Nałapałam kilka dobrych ocen i o dziwo moja praca klasowa którą dziś pisałam z metematyki nie poszła mi tak źle jak zwykle! Nie ma jeszcze wyników, ale trzymam kciuki!!.

Zaraz wychodzę na przedstawienie teatralne pt ,,Zdechlaki". Miejmy nadzieje, że nie zmarnuje swojego cennego czasu, ponieważ mam na jutro sporo nauki ;//

Tumblr_mdw7nitmgx1rckhq3o1_400_large 

Przypomniało mi się, że po teatrze idę jeszcze do kościoła. Brak czasu, brak czasu!!!

4 komentarze:

  1. ja też nie miałam czasu wczoraj.. ugh, ta szkoła nas wymęczy./

    OdpowiedzUsuń
  2. Też cierpię na okropny brak czasu.
    oo... jesteś z Olsztyna, to niedaleko mnie w sumie :D
    obserwujemy? :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)