piątek, 2 listopada 2012

Buty

Siema!
W sumie to nic dziś ciekawego nie robiłam. Połowę dnia spędziłam na rysowaniu i nauce. Po południu udało mi się wyjść do galerii . Od poniedziałku będzie trzeba zmieniać, więc nie miałam wyjścia, jak pójść i kupić ciepłe buciki. Gdy tylko weszłam do sklepu, rzuciły mi się w oczy ,,perełki". Zazwyczaj długo zajmuje mi szukanie butów, ale tym razem się udało.

CCC 89 zł


W pepco już pełno świątecznych ozdób, co sprawiło, że poczułam świąteczną atmosferę. Przecież dopiero początek października ... chce święta!

Ps. Dziś jeszcze dodam post z moimi ulubionymi stronami z inspiracjami
Ps. 2 Przepraszam za jakość zdjęcia butów, w poniedziałek lub wtorek pojawi się o nich oddzielny post

11 komentarzy:

  1. Ja swoje buty też wypatrzyłam zaraz po wejsciu do sklepu i odwiedziłam aż 3 ccc żeby znaleźć rozmiary w obu parach.
    Uwielbiam pepco *.*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha chyba początek listopada, nie lutego :D buty wyglądają fajnie, szkoda, że nie ma dokładniejszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne butki:) Mój dzień też minął w większośc na rysowaniu:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy i ładny blog.
    Muszę przyznać bardzo mi się podoba styl jakim piszesz :)
    Będziemy do ciebie zaglądac częściej.

    Tym czasem zapraszam do równie ciekawego bloga mojego i mojej przyjaciółki.
    http://inlovewithdreams86.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)