środa, 19 września 2012

Kręgle

Hej!
Wczoraj miałam fatalny humor, to z pewnego powodu, no ale nie ważne^^.

Dziś byłam z klasą na kręglach. Takie integracyjne wyjście. Muszę przyznać, że było całkiem fajnie! Chociaż po tych 3 godzinach grania w kręgle trochę się zmęczyłam. Potem poszliśmy na pizze, ale jakaś nie dobra nam się trafiła (niestety). Teraz grzeje się pod kocem, bo muszę przyznać, że trochę zmarzłam. Mam sporo nauki, ale niestety brak mi weny.

Tumblr_lr698pzw5k1qc4i00o1_500_large 

Ten nowy wygląd bloga jest beznadziejny! Szkoda, że nie da się go zmienić, może jakoś uda mi się do niego przyzwyczaić ; )
Ps. Chodzi mi o ten nowy wygląd bloggera ; D 

17 komentarzy:

  1. Jest świetny !
    Ja nie umiem grać w kręgle ;/

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. nie grałam nigdy w kręgle;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię kręgle, bym się musiała wybrać ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie byłam na kręglach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tymi kręglami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super krengle! Ja miałam wyjście na park linowy w ramach integracji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam na kręglach ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieprawda! Świetny rysunek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uielbiam chodzic na kregle! ;) kiedys moja kolerzanka rzucila kula za siebie zamiast przed siebie ;p byl spory ubaw ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez nigdy w kregle nie grałam ;d
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale dawno nie grałam! :o ostatnio jakieś 2 i pół roku temu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)