piątek, 7 września 2012

Bardzo fajna klasa

Hello!
Zanim pójdę do kosmetyczki (znowu^^), napiszę wam jeszcze trochę o mojej nowej klasie, szkole.
Wiem, że ostatnio nie dodaje postów, głównie dla tego, że próbuje się odnaleźć w materiałach, przypomnieć sobie rzeczy z podstawówki. Co do klasy to jest fajna, nawet bardzo fajna, jeszcze nigdy nie miałam takiej klasy. Bardzo dobrze się w niej czuję, po mimo, że są tam nowi ucznie.

Zostawiam was z piosenką, która ostatnio wpadła mi w ucho.

A teraz, cieszmy się weekendem! Ps. blogowe zaległości nadrobię w weekend.

9 komentarzy:

  1. Znam ten kawałek :0
    JA miałam to szczęście, że zawsze trafiała mi się fajna klasa ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno dobrze wspomnisz gimnazjum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja klasa jest taka pół na pół ale da się znieść:) Fajni kawałek^^

    OdpowiedzUsuń
  4. gdy zaczynam słucha How We Do, cały dzień to nucę i nie przestaję^^!

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię tą pioosenkę ♡

    http://imaurore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta piosenka. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)