środa, 4 lipca 2012

Jeziorko

Hej! Hej!
Dziś udało nam się pojechać nad jezioro! Od dawna zamierzałam się tam wygrać, ale zawsze pogoda wszystko psuła! Dziś też nie było tak ciepło, ale chociaż nie padało!

Gdy po jeziorze poszliśmy na przystanek...patrzymy, a tam jedzie autokar, może nic w tym dziwnego, ale okazało się, że jest to nasz autobus! Gdy wsiadłam do środka wszystko wyglądało właśnie jak w autokarze, jedynie kasowniki były ;  )


A teraz...odpoczynek ; ) Może jutro też uda mi się wyskoczyć nad jezioro, oby nie padało!

3 komentarze:

  1. Fajny blog ; ) Na pewno tu jeszcze zajrzę .

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam dzisiaj nad jeziorem ^^ ale się nie kompałam ani nie opalałam ;//
    Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. według mnie opłacało ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)