piątek, 6 lipca 2012

Gorąco!

Hej! Hej!
Dziś bardzo wcześnie wstałam, było mi tak gorąco, że w pokoju nie dało się wytrzymać. Wstałam i poszłam do kuchni coś zjeść. Zerknęłam na termometr i...to będzie ciężki dzień, temperatura przekroczyła już 30 stopni!
Miałam dziś jechać nad jezioro, ale przez przez pogodę zrezygnowałam. Co robić gdy nie można wychodzić na dwór? Oczywiście komputer i kolczyki z modeliny! Więc mam już plany na dzisiejszy dzień hehe.

Wracając wczoraj z jeziora znowu jechałam autobusem, który przypominał autokar. Ahh...aby takie wszystkie autobusy były... :)


 Pewna osoba podrzuciła mi świetny pomysł, abym zrobiła post o mojej rodzinie. Więc biorę się do pracy^^

Pozytywnie zimnego dnia życzę! ; )

7 komentarzy:

  1. uhu... post o rodzinie yeah...
    Czekam na zdjęcia wyrobów ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. nienawidzę takiej pogody -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pościk.
    Ja na podwórze boję się wyjść, bo jest tak gorąco.... UPAŁ... ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też tak gorąco;)
    fajny blog
    obserwuje i zachęcam do obserwowania u mnie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie upały to maskara nie da się wytrzymać .. ;[

    pozdrawiam i zapraszam . dodajemy ?? ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. no na serio ten autobus wygląda jak autokar;D

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja właśnie zaraz sobie wychodzę :) temperatury rzadko są dla mnie problemem :)

    dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)