sobota, 2 czerwca 2012

Koszulka Euro

Hej Hej!
Jak już mówiłam zepsuł mi się aparat. Poprosiłam mojego brata i pożyczył mi telefon do zrobienia paru zdjęć. Aparat jest w naprawie, mam nadzieje, że uda się go naprawić.

Wczoraj od razu po  McDonaldzie  pojechałam do galerii kupić jakąś bluzkę. Szukałam i szukałam, ale nic nie mogłam dla siebie znaleźć. Nagle wpadłam na pomysł aby zajść do croppa i to był udany traf! Znalazłam bluzeczkę z Euro 2012 i to na dodatek oryginalną. Była za 40 zł, ale przecenili ją na 19zł. Dodatkowo gdy ją kupowałam sprzedawczyni dała mi taką ,, tubę " hehehehe, pomyślałam, że oddam ją bratu, bo po co mi^^


Hehe:) Bardzo mi się podoba. Jakoś zauważyłam, że coraz więcej anonimów komentuje moje posty, proszę was, podawajcie swoje nazwy, a nie walicie z anonimów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)