sobota, 16 czerwca 2012

Chwilowa nieaktywkość

Hej!
Od razu bardzo przepraszam, że nie pisałam jakiś czas na blogu, ale szkoła sprawiła że nie miałam czasu tu zajrzeć. Pomimo to laptop się zepsuł i niestety nie miałam dostępu do bloga. Na szczęście już jest wszystko dobrze i mam nadzieje, że tak zostanie.

Dzisiaj trochę leniuchuję po wczorajszym balu. Wczoraj świetnie się bawiła, a dziś nie miałam siły wstać z łóżka. Na balu było robionych sporo zdjęć, poprosiłam fotografa, aby zgrał mi je na USB, powiedział że będą one dziś na stronie naszej szkoły, wejdźcie w link i obejrzyjcie zdjęcia na których jestem czyli:

  • 101_7659.jpg ( dlatego mam na twarzy białe światło, bo pan włączył kule dyskotekową i zaczęło razić mnie w oczy )
  •  101_7684.jpg
Na tych zdjęciach widać mnie ,, całą " , ale na innych też jestem, tylko że już nie w całości^^




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)