poniedziałek, 14 maja 2012

Pizza

Hej!
Od razu po szkole wyskoczyłam na dwór z Natalką. Dokładniej byłyśmy w biedronce, chińczyku i rossmanie, takie małe zakupy przed wycieczkowe^^. Potem poszłyśmy na pizze na którą czekałyśmy 1h. Jak zjadłam tą pizze czułam się taka pełna. Ale zostałam namówiona przez kolegów i poszłyśmy na orlik gdzie czekała na mnie Julka. I tam siedziałam do 19 grając w kosza z przyjaciółmi.


A więc tak wyglądał mój dzień:) Oczywiście robiłam zdjęcia, ale komputer ich nie chce wykryć.

2 komentarze:

  1. Też bym sobie pizze zjadła :D
    A po pizzy ja też tak mam ;D
    Zapraszam do mnie http://my-whole-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pizza bym sobie zjadła
    Mmyy... XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)