poniedziałek, 21 maja 2012

L e ń !

Hej!
Czuje się taka wyczerpana pomimo 5 dni wolnych. Nie mam siły nic robić^^. Cały dzień chodziłam po sklepach z Julką, a jak wróciłam do domu...ahh padłam na łóżko i już na nim zostałam, aż do teraz. Taki leń mnie złapał!
Śliczna pogoda za oknem, aż szkoda siedzieć w domu, no ale mi jakoś tu dobrze :)

Hue hue, moje baterie od aparatu jeszcze nie wysiadły, mam nadzieje, że będą mi długo służyć;D
Planuje zmianę... znowu heheh, jakoś tak:) Będzie więcej zdjeć i będą one o różnej tematyce, bo teraz jak mam na przykład z komuni to daje tylko je a innych nie robię, więc postaram się dawać aktualne zdjęcia.


Parę zdjęć z komunii. Mam do was pytanie. Jakie byście chcieli zmiany na blogu, o czym byście chcieli posty, może jakieś porady itp, błagam pomóżcie ;D

3 komentarze:

  1. Ciągle mówisz że będzie więcej zdjęć, ale jakoś ich nie ma. ;P Dajesz średnio 2-3 na notkę a więcej zdjęć to jest z 7-10 ;P Tyle z mojej strony, możesz pisać dietach, ćwiczeniach, żywności, rzeczy takie które są życiowe, naturalne i ciekawe tylko nie jakieś takie żałosne.(wiesz o czym mówię) ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale mówiąc że będzie więcej zdjęć chodzi mi że będzie różnorodność, a nie na przykład przez 3 dni daje tylko zdjęcia z komunii, rozumiesz?

      Nie chce dawać więcej niż 2, 3 zdjęcia w notatkach, jakoś nie lubię mieć dużo zdjęć w jednym poście.

      Usuń
  2. Cześć ;D
    Jestem na twoim blogu poraz pierwszy i także bardzo mi sie podoba xd.
    Nie widze potrzeby abys zmieniała swój blog, taki jaki jest zupełnie starczy ;]
    I jak nie lubisz mieć duzo zdjeć w notce to poprostu dodawaj tyle ile ty chcesz, a nie kieruj sie tym co pisza inni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)