piątek, 4 maja 2012

Krem na trądzik

Hej!
Przed chwilką wróciłam z rossmana z nowym kremem perfecta. Chciałam kupić podkład, ale niestety nie znalazłam. Dziś jak rano wstałam, zauważyłam, że mam pełno wyprysków ( jak zwykle ) i pomyślałam, że muszę coś z tym zrobić. Wiele razy używałam fluidów i podkładów, ale moja cera z dnia na dzień wyglądała coraz gorzej.

Będąc w rosmanie, zobaczyłam, że nie ma podkładu którego szukam. Zobaczyłam krem z perfecty, bez zastanowienia wzięłam go i kupiłam. Teraz czytam opinię na ten temat, wydaje się być dobry.

 
Trochę zaniedbuje bloga za co przepraszam ,ale aparat mi wysiadł, a komórką nie zrobię fajnych zdjęć.
Używaliście go?

2 komentarze:

  1. Daj znać jak się sprawdził . Ja teraz kupiłam sobie Fluid z Under Twenty i muszę go polecić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ten fluid teraz na twarzy:)
      Używam go już jakiś czas. Ale nakładam na niego jeszcze podkład z lirene. Bo sam fluid zostawia smugi i krótko się trzyma.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)