niedziela, 27 maja 2012

Drewno

Hej Hej!
Mam zamiar iść dziś nad jeziorko, druga opcja to iść na orlik z Julą, a trzecia to zostać w domu, sama nie wiem co wybrać^^.

Fajnie, że odwiedzacie mój blog, bardzo mnie to cieszy, że kogoś interesuję to co piszę:) Obiecałam wam, że będą stylizację, prawdopodobnie dopiero jutro zrobię zdjęcia w szkolę, więc bądźcie cierpliwi.
Mam do was małe pytanko, chciałby mi ktoś zrobić nagłówek? Sama jakoś nie mam czasu, więc może macie chęć i pomysł, jeśli tak to bardzo proszę, nagroda oczywiście będzie. Jak zauważyliście nie mam nagłówka, bo nie chce brać jakiegoś z neta, wole mieć oryginalny. Także wygląd bloga zmieniłam, jakoś wole niebieski kolor <3.


Hahahaha. To jedyne zdjęcie z zimowego kuligu. Jak od razu je zobaczyłam pomyślałam, że muszę wam je pokazać. Zdjęcie przedstawia kawałek drewna w kształcie hahahahahahha... Koleżanka prosiła mnie abym uwieczniła te drewno na zdjęciu i jej je przesłała ;D
Bey Bey!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)