wtorek, 8 maja 2012

Dieta trądzikowa

Hej!
Anonim poprosił mnie abym napisała dietę którą jutro zacznę stosować. Jest ona dla osób z problemami takimi jak trądzik lub zaskórniki, przebarwienia. Ta dieta działa, wiem to bo stosowałam ją jakiś miesiąc temu, ale nie mogłam dłużej i dosłownie rzuciłam się na słodyczę;D

Dieta trądzikowa
Jeść/pić:To są takie moje dwie wskazówki do których muszę się stosować. Oczywiście możemy jeść wiele rzeczy, ale w szczególności to:
-dużo owoców
-pić jak najwięcej wody ( min. 2l dziennie )

Nie jeść/pić:
-ketchupu
-fast foodu
-napojów gazowanych
-unikać nabiału ( dla mnie to mega trudne )
-papryki
-słodycze ( wszystkie a zwłaszcza czekolada! )
-ogórków kiszonych
-majonezu
-ostrych i tłustych potraw
-zupek chińskich
-konserw
-soli
-cukru
-nie jeść ziemniaków z kurczakiem ( uwierzcie pomaga, przeczytałam w necie i wypróbowałam i pomaga)

To taka moja dieta. Bardzo pomaga i właśnie zacznę od jutra bo nie mogę patrzeć na moją twarz! Mam straszny problem z czekoladą, ciągle ją jem, a jak pomyślę że mam trzy kawałki czekolady w szafce to mi ślinka cieknie^^ muszę się jej pozbyć. A więc życzę wam powodzenia.

Wszelkie prośby o posty i pytania piszcie do mnie w komentarzach lub na gg ( 36002612 ) 
Bey Bey ( powodzenia ) !

5 komentarzy:

  1. Ach... chyba bym nie wytrzymała bez słodyczy i zupek chińskich (moje główne pożywienie)... ale chyba nie mam dużo pryszczy i jak na razie kosmetyki działają ^.^
    I... to tyle.
    Pozdrawiam
    Shuu

    http://shuuya-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. skąd ściągnęłaś szablon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był gdzieś w internecie, ale to nie ja robiłam wygląd bloga.

      Usuń
  3. Ja nie wytrzyma bez słodyczy fast fudów !
    Ja mam spory problem z trądzikiem ale w moim przypadku kosmetyki pomagają ! A tak po za tym to dziękuje za porady moze kiedyś skorzystam !

    Zapraszam do mnie : www.brulionwkratke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam jem co opadnie:) I jakoś nie mam pryszczy:D Kiedyś miałam trochę:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)