środa, 18 kwietnia 2012

Wiosna

Siema!
Ale ładna pogoda! Dziś widziałam już pierwsze mlecze ( tzw mniszki lekarskie ). Dziś w szkolę...było fajnie, ale ja nie o tym. Byłam dziś na dworze z koleżanką, było super. Kupiłam sobie chustkę za 16 zł, jutro dam jej zdjęcie. No i tak, byłyśmy na orliku ( boisku przy szkolę ) nawet fajnie było, ale było pełno ludzi ://. Potem zaszłyśmy do chińczyków itp.
O jacie!!!!! Właśnie mi się przypomniało, że muszę narysować pracę na plastykę, o nie! Ale mi się nie chce, kompletnie zapomniałam! Dobra ja lecę <papa>
 Sweterek z sh za 14 zł ( wczoraj kupiony )
Okropnie wyszło!,ale musiałam je wstawić, bo po prostu tu jest mało moich zdjęć .
A to taka focia:) Zrobiłam minę jak chińczyk :p heheheheheh
Mam prośbę, z tego co wiem dużo osób czyta mój blog, ale nie zostawiacie po sobie żadnego śladu , więc jak byście mogli zacząć komentować moje posty, co wy na to? bardzo mi na tym zależy.

4 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)