piątek, 20 kwietnia 2012

HIT BIAŁO CZERWONYCH

Siema!
 Przepraszam, że nie dodałam wczoraj wieczorem postu, ale byłam bardzo zajęta nauką^^ Na szczęście nie byłam pytana z przyrody bo pani się źle czuła, ufff...
 Właśnie przeczytałam komentarz od anonima: ,, nie kopiuj Ankyls ", moja odpowiedź jest taka; Ja jej nie kopiuję, owszem, znam jej blog i bardzo lubię, ale w blogowaniu nie chodzi o to aby coś kopiować tylko pisać coś oryginalnego, coś swojego.
 Byłam po szkolę z koleżanką po zgłoszenie go gimnazjum. Pani która nam je dawała była bardzo miła. Muszę je wypełnić i zanieść w poniedziałek. A no właśnie, co do poniedziałku to nie mamy ostatniej lekcji i kończymy o godzinę wcześniej!!! Bardzo się cieszę.
 Znalazłam na stronię radia zet Hymn biało czerwonych! , powiem tak: ciekawe...:) Bardzo mi się podobają, jeśli chcecie sami zobaczcie;

Zdjęcie z neta zedytowane na photoscape
Bye Bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)