wtorek, 3 kwietnia 2012

Ciasto

Hej!
Bardzo się cieszę bo test mam już za sobą, ale się bałam. Trudny był jak dla mnie, boje się ile będę miała punktów, na wyniki trzeba będzie jeszcze trochę zaczekać.
Gdy wróciłam do domu ( po tym okropnym teście ;p ) mama powiedziała mi, że czeka na mnie niespodzianka w lodówce. Zdjęłam płaszcz i poszłam sprawdzić. Bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam, że jest tam jakieś pudełko które wyglądało tak:
Kocham wręcz ciasta. Szybko położyłam pudełko na stole otwierając je powoli...były w nim...:

Mmm...pyszne dwa ciasta:) Nie mogłam się powstrzymać, od razu musiałam spróbować, nałożyłam je na talerzyk :) :
Było pyszne! Ale niestety tylko to różowe bo tamto było z kajmakiem którego nienawidzę !!! Nie wiem czemu, kiedyś go kochałam:( Mmm...mniam mniam.
Co u was słychać?

6 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)