wtorek, 24 kwietnia 2012

Ciasto w 5 min

Siema!
Powiedziałam, że będę dodawała częściej posty to dodaję:)
Moich rodziców nie było w domu, strasznie chciałam coś słodkiego, przejrzałam wszystkie szafki- pustki. Więc pomyślałam, że poszukam czegoś w necie, i znalazłam! A było to ciasto z mikrofali w 5 min. Od razu zabrałam się do pracy ( przepis na dole ). Po wrzuceniu składników nastawiłam mikrofalę i włożyłam ciasto. Po 3 min było gotowe, pysznie pachniało taką czekoladą...mmm....Było pyszne. Zjadłam połowę tego ciasta, bo więcej nie dała rady, resztę oddałam bratu. Było pyszne, polecam:) A i jeszcze jedno, ciasto po wyciągnięciu z mikrofali będzie wyglądało jak nie upieczone, a to dla tego że jest bardzo delikatne i puszyste.

Przepis: ( skopiowany z click )

 SKŁADNIKI:
  • 1 jajo
  • 4 łyżki mąki
  • 3 łyżki cukru
  • 1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej zaparzonej w 1 łyżce wody( w oryginale była 1 łyżka kakao)
  • 3 łyżki mleka
  • 3 łyżki oleju
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia 
 

Wszystkie składniki dokładnie mieszamy i wlewamy do miseczki (do użytku w kuchenkach mikrofalowych) średnicy ok 15 cm.
Kuchenkę ustawiamy na maksymalną moc i pieczemy 3 minuty.

Po wyjęciu od razu gotowe do spożycia.
Ja posypałam cukrem cynamonowym mielonym.
Polecam do kawy dla Ciebie i gościa:-)
Smacznego!

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Motywują mnie do działania :)